2011年2月18日星期五

阿周博''腩''

與舊同學相約,因為要等他們放課也就我上班再一次選上這裡的下午茶自助餐.

環境不容致異,食物選擇也可以...竟然有羊架仔. 但一向非食力之人,都係要重點出擊.
同學仔話要食熱嘢...我見有粥也有墨西哥餅Quesadillas(這個同學仔大讚)

而我就還未決定...於是食下起司先加少少火腿.
芝之脂
芝之脂
之後再巡,見到有舊燒腩肉走出嚟;原來是porchetta
 
肥腩/鬼佬燒肉
問下有咩內涵原來除了香草外還有肝醬....二話不說叫佢切嚟食. 原來下午茶時段這肥腩用作三明治.
靚
咁咪同''加州vintage''一樣!切開個包,加上黃油香草茄醬,dill草放入豬肉再以三明治機壓幾下.放一些沙拉菜作點綴加了些芥末醬.
這是一個很精彩的簡餐.(我還要師傅給一塊腩面上的豬皮脆不至中式燒肉皮但有油脂香死了)
甜點是有HD雪糕,但還是喜歡apple crumble.
OK
但有些失望因為唔香無牛油味.
對跟餐的咖啡沒些信心,還是看看有什麼茶好了.同學要了些甜甜的雲尼那茶,而我要了個聞落有少少藥水味的土耳其蘋果茶.
但味道又可以喎.
有劏劏病的卡有八折,但一個set 折完都要二百. 值唔值見仁見智啦.

正

沒有留言:

發佈留言